Nasi Trenerzy

Piotr Sota
Mentor biznesu
Absolwent SGH, Uniwersytetu Warszawskiego, Warsaw-Illinois Executive MBA oraz licznych szkoleń z obszaru zarządzania, negocjacji, sprzedaży, restrukturyzacji, finansów oraz legislacji (m.in. Northwestern University, American University, Daiwa Securities, Rothschild Securities), stypendysta USAID, US Treasury, Polish-American Enterprise Fund oraz Komisji Europejskiej.
Aktualnie prezes zarządów Interplus sp. z o.o. (chemia gospodarcza i profesjonalne środki czystości) oraz RPR System sp. z o.o. (nieruchomości oraz hotelarstwo), a także wiceprezes Spółki e-Lea Technologies (platformy szkoleniowe) oraz Stowarzyszenia Absolwentów Warsaw-Illinois Executive MBA i Executive MBA@UW "Nowy Świat", Wiceprzewodniczący Rady Programowej Polskiej Izby Gospodarczej Czystości.
Wcześniej pracował m.in. w firmach handlowych, był wiceprezesem firmy leasingowej, przez kilka lat pracował w Ministerstwie Finansów, gdzie jako wicedyrektor Departamentu Instytucji Finansowych zajmował się m.in. licencjonowaniem, restrukturyzacją i prywatyzacją banków, współpracą z OECD, WTO, EBRD, IMF i Bankiem Światowym, legislacją sektora finansowego. Był członkiem międzyresortowych zespołów ds. podpisu elektronicznego, restrukturyzacji górnictwa, hutnictwa, służby zdrowia i wojska, negocjował w imieniu Polski porozumienie GATS ze 133 innymi krajami WTO w zakresie usług finansowych, był także Szefem Zespołu Negocjacyjnego ds. Usług Finansowych podczas negocjacji akcesji Polski do UE.
Autor i współautor książek, artykułów i opracowań analitycznych nt. sektora finansowego, instytucji finansowych, restrukturyzacji, prywatyzacji, negocjacji, oszczędzania energii oraz chemii gospodarczej i utrzymania czystości.
Prelegent na licznych konferencjach w Polsce, Wiedniu, Londynie, Paryżu, Pradze, Nowym Jorku, Chicago i Los Angeles.
501 325 011
Marcin Roczniak
Trener Autoprezentacji
Pracuję w przestrzeni komunikacji międzyludzkiej, koncentrując się na dostarczaniu firmom oraz klientom indywidualnym kompleksowego wsparcia, które przekształca ich sposób komunikacji biznesowej i osobistej. Wspólnie z Klientem przepracowuje techniki autoprezentacji, tworzę strategie komunikacyjne skrojone na miarę unikalnych potrzeb i wyzwań, z którymi borykają się Klienci.
Dzięki takiemu podejściu każda interakcja staje się bardziej efektywna, przemyślana i skuteczna, a przekaz jest jasny i przekonujący. Proces współpracy ma charakter wdrożeniowy, ponieważ praca z Marcinem skupia się na wypracowaniu nowych, poprawnych nawyków w przestrzeni autoprezentacji.
Każdy projekt rozpoczyna od gruntownej analizy i zrozumienia specyficznych potrzeb Klienta. Identyfikuję kluczowe obszary, które wymagają interwencji i wsparcia. Używam szerokiej gamy narzędzi pochodzących z psychologii sprzedaży, analizy transakcyjnej oraz technik scenicznych. Dzięki temu jest w stanie dostosować działania do indywidualnych wymagań, zapewniając rozwiązania, które są nie tylko efektywne, ale również innowacyjne i przystosowane do dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego.
Każda współpraca jest dla niego unikalnym zadaniem, które podchodzi z pełnym poczucia odpowiedzialności, aby osiągnąć konkretne i mierzalne rezultaty.
664 431 879


Marta Chmielewska
Prawnik, Mediator
Adwokatem, prowadzący indywidualną praktykę, wpisana na listę adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, a także prezes Centrum Mediacji Izby Adwokackiej w Warszawie.
Jako absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła podyplomową szkołę prawa amerykańskiego, organizowaną przez Centrum Prawa Amerykańskiego we współpracy z University of Florida, Fredric G. Levin College of Law.
Wpółpracuje z największymi chińskimi kancelariami JINGSH Law Firm oraz Beijing Real Long Law Firm, a w Polsce z Kancelarią Jingsh Poland, umożliwiając kompleksową i profesjonalną obsługę przedsiębiorców narodowości chińskiej.
Jest autorką publikacji z zakresu prawa karnego, rodzinnego, nieruchomości oraz mediacji.
Na co dzień zajmuję się rozwiązywaniem problemów ludzkich i korporacyjnych, a prywatnie jest ogromną miłośniczką zwierząt
Rajmund Kula
Relacje B2B
Manager Sprzedaży z ponad 20-letnim doświadczeniem, w tym ponad 13-letnim w obszarze współpracy B2B. Od 10 lat odpowiada za dział B2B w Douglas Polska, który stworzył od podstaw, a następnie dostosował do zmieniających się realiów biznesowych. Z powodzeniem wdraża i realizuję strategie sprzedażowe, skutecznie zarządza zespołami oraz koordynuje złożone projekty.
W swojej pracy łączy kreatywność, skuteczność oraz wysokie kompetencje komunikacyjne, co pozwala na osiąganie wymiernych rezultatów. Szybko adaptuje się do zmian rynkowych i zawsze szuka najlepszych rozwiązań dla organizacji. Umiejętności interpersonalne umożliwiają mu budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi.
Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, skutecznie motywując pracowników oraz dbając o najwyższe standardy komunikacji wewnętrznej. Jest zaangażowanym menedżerem, który stale dąży do doskonałości i wprowadza innowacyjne rozwiązania, przyczyniając się do dynamicznego rozwoju organizacji i sukcesów na rynku.

_edited_edited.png)
Iwona Jankowska
Style coach, ekspert ds. wizerunku osobistego, szkoleniowiec, stylista mody
Od ponad 25 lat związana ze światem mody, była modelką, tworzyła choreografię i scenografię do wielu pokazów mody. Jest ekspertem z dziedziny stylizacji ubioru, analizy kolorystycznej, psychologii ubioru i koloru. Prowadzi szkolenia dla biznesu oraz osób indywidualnych z zakresu Dress Code'u i wizerunku osobistego. Jest licencjonowanym Life Coach, Style Coach. Prowadzi autorskie kursy stylizacji. Stylizuje liczne sesji zdjęciowe wizerunkowe, biznesowe i modowe. Współpracuje przy różnych akcjach charytatywnych jak „Słodka Paczka”, „Modny Kalendarz”, „Mądre, Piękne i gotują”, kalendarz dla Fundacji "Budzik", "Prof. Religi", "S.O.S Wioski Dziecięce". Jest autorką licznych artykułów i komentarzy do portali i czasopism kobiecych (oFeminin, Młoda Para od A do Z, kobieta WP). Z wykształcenia znawca marketingu i reklamy, z pasji stylistka, a z miłości do psychologii i ludzi - Life Coach.
Perfekcyjna w pracy, zwariowana w życiu.
Katarzyna Dąbrowska
mentorka, coachyni, ekspertka angażującego przywództwa i ludzkiego feedbacku
Autorka książek i ebooków, m.in.: „Sukces Lidera. Cz.1. Jak budować angażujące przywództwo”. „Sukces Lidera. Cz.2. Jak budować zaangażowanie pracowników”, „Ludzki Feedback”.
Przez lata pracowała w Great Place to Work jako audytorka kultury organizacyjnej najlepszych firm w Polsce. Na co dzień szkoli kadrę menedżerską oraz prowadzi indywidualne procesy coachingowo- mentoringowe.
Wspiera liderów i liderki w tym jak:
-
budować i wzmacniać swoje przywództwo w oparciu o własne talenty i wartości
-
rozwijać relacje w zespole w oparciu o zaufanie i partnerstwo
-
ułatwiać sobie i innym dzielenie się informacją zwrotną
-
wzmacniać zaangażowanie w zespole, poprawiając współpracę i komunikację.
Poza wiedzą i doświadczeniem jej klienci bardzo doceniają moją wysoką energię, pozytywne nastawienie, budowanie relacji w oparciu o zaufanie oraz poufność.

Barbara Dąbrowska
Audytor
Jest ekspertem z ponad 20 letnią praktyką zawodową na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich z wielkiej czwórki, produkcyjnych, budowlanych wykonujących projekty w formule “zaprojektuj i zbuduj”, handlowych i usługowych. Obecnie obejmuje stanowisko dyrektorskie w firmie konsultingowej i wykłada w Wyższej Szkole Bankowej.
Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA.
Jest absolwentką studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego akredytowanych przez Bloomsburg University of Pennsylvania i Bergische Universität Wuppertal. Ukończyła również studia podyplomowe Akademię Spółek (poprzednia nazwa Akademia Europejskiego i Polskiego Prawa Spółek) w Szkole Głównej Handlowej oraz Menadżerskie studia podyplomowe dla Kadry Nowoczesnej Gospodarki – Zarządzanie Kompetencjami na Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Studia magisterskie ukończyła na kierunku finansów i bankowości - ścieżka rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej.
Jest autorem wielu publikacji w formie artykułów branżowych i książek, w tym „Egzamin na doradcę podatkowego Testy i Kazusy”, „Compliance wielopłaszczyznowa analiza przedsiębiorstwa z użyciem Excela na bazie sprawozdań finansowych z zastosowaniem procedur i zasad compliance i due diligence” - Wiedza i Praktyka, „Rozstanie bez utraty dobrego wizerunku” – INFOR i wiele innych.


Radosław Mechło
Ceniony konsultant AI oraz ekspert marketingowy, który wyróżnia się unikalną zdolnością do integracji zaawansowanych technologii w całościową strategię biznesową. Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać firmom w obszarze transformacji biznesu i wdrożenia sztucznej inteligencji. Ponad 17 lat w świecie sprzedaży i marketingu dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach biznesowych.
Zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń rozwiązań sztucznej inteligencji w biznesie, a od 2023 roku przeszkolił ponad 5000 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 2400 rozwiązań i skutecznie wdraża swoją wiedzę w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.
Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Danone, Polpharma, Bayer, Ipsen, Classen, Orkla, Streamsoft, Ipsen, MDH, Związek Miast Polskich, Polaris, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, Exatel, IKANO Bank, TPA, Havas.
Radosław Mechło jest uznanym liderem w dziedzinie integracji technologii AI z biznesem. Jego profesjonalizm, wszechstronna wiedza i zaangażowanie w rozwój innowacyjnych rozwiązań czynią go niezastąpionym doradcą dla każdego, kto szuka sposobów na wykorzystanie nowych technologii w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Konsultant AI, cybernetyk, trener i doradca z obszaru AI

Izabela Kielczyk
Psychoterapeuta
Nie wszyscy to wiedzą, że 𝒔𝒛𝒆𝒇 to nie kwestia tytułu lecz ciężkiej pracy. To stanowisko z odpowiedzialnością mierzoną w 24h na dobę. To wypalenie zawodowe, radości, nerwy, trafne, ale też błędne i trudne decyzje. Sama jest właścicielem dwóch firm, więc doskonale wie, jak pracować z trudnościami, które stoją przed kadrą zarządzającą przedsiębiorstwami.
Od 18 lat pracuje jako 𝒑𝒔𝒚𝒄𝒉𝒐𝒍𝒐𝒈 𝒃𝒊𝒛𝒏𝒆𝒔𝒖, pomagając osobom zajmującym najwyższe stanowiska w firmach prywatnych i państwowych. Zarządza placówką psychologiczną (którą od 13 lat prowadzi jako właściciel, członek zarządu i wiceprezes), była też członkiem zarządu oraz dyrektorem generalnym zakładu produkcyjnego z branży spożywczej. Posiada wiele, czysto praktycznych doświadczeń zawodowych, aby jako psycholog pomagać i firmom i ludziom w przeróżnych aspektach prowadzenia biznesu.
Uczy rozmawiania o podwyżkach, albo ich braku. Pokazuję jak należy budować autorytet szefa, jak karać, a jak nagradzać pracowników. Wie jak należy budować relacje ze wspólnikami i partnerami biznesowymi. Wszystkie te zagadnienia porusza w ramach szkoleń i sesji indywidualnych pt. "szef to zawód”. Dzieli się na nich nie tylko własnym doświadczeniem, ale przede wszystkim pokazuję narzędzia psychologiczne, za pomocą których można tego typu sytuacje rozwiązać.